| Spelletjeshoek | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 585 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Jacolien
Trouwshopper
Lid geworden: 24 - Januari - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 786 |
![]() Geplaatst op: 06 - December - 2005 om 23:31 |
|
Wist je dat ik nog twee nachten nachtdienst heb.......en eigenlijk geen zin heb om medicijnen uit te zetten...............en mn collega die op rondes op mijn afdeling komt om met mij een rondje te lopen, hier altijd opmerkingen over maakt dat ik dan NOG niet klaar ben.........................
|
|
| Terug naar boven | IP gelogd |
|
Poldergirl
Trouwshopper
Lid geworden: 09 - Juni - 2005 Online status: Offline Berichten: 1031 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 00:00 |
|
Wist je dat Amalia vandaag al weer 2 wordt!!!!
|
|
|
25-11-2005 was in 1 woord ... SUPER!!!
|
|
|
jumu
Trouwshopper
Lid geworden: 13 - Januari - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2471 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 08:39 |
|
- dat ik over 5 weken weer tante wordt (als alles goed gaat) - en dat ik rond 7 februari weer tante wordt - en rond 1 maart ook weer |
|
13 mei 2006 getrouwd
|
|
|
Claudia vanGorp
Trouwshopper
Lid geworden: 02 - September - 2005 Online status: Offline Berichten: 2221 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 09:12 |
|
jumu, wist je dat ik niet weet wat een tantezegger is? (zie enkele berichten terug)
wisten jullie dat ik gister door mn rug gegaan ben en als een oude vrouw rondkruip?
Wisten julli dat het vandaag een prachtige dag is om een kind op de wereld te zetten? (maris.......) |
|
|
20 mei 2005 was geweldig
Michiel & Claudia |
|
|
jumu
Trouwshopper
Lid geworden: 13 - Januari - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2471 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 09:36 |
|
wist je dat een tantezegger een kind van de je broer of zus is.. wist je dat mijn andere tantezegger ook jarig vandaag is, hij wordt ook 2 jaar wist je dat ik ook van mening ben dat het vandaag een mooie dag is om een kind te krijgen (maris |
|
13 mei 2006 getrouwd
|
|
|
blackeyedgirl
Trouwshopper
Lid geworden: 28 - Maart - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 8485 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 12:56 |
|
Wist je dat... ik vandaag over 2 weken precies nu al getrouwd ben? Wij vanavond de kerstboom gaan opzetten? Wij hiervoor vanochtend de boom zijn gaan halen?
|
|
|
jumu
Trouwshopper
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 14:12 |
|
wist je dat ik jou (blackeyedgirl) veel geluk en plezier gun op je trouwdag en natuurlijk daar na ook. wist je dat ik een donderdag om schoenen ga voor bij mijn trouwjurk (nu nog de goeie kleur vinden) en wist je dat ook dat ik erg anwennig ben naar mijn aanstaande mannetje Aangepast door jumu |
|
13 mei 2006 getrouwd
|
|
|
blackeyedgirl
Trouwshopper
Lid geworden: 28 - Maart - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 8485 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 14:14 |
|
Dank je Jumu. Wist je dat ik hoop dat je niet lang hoeft te zoeken ernaar? Wist je dat ik niet weet welke kleur schoenen je zoekt? Wist je dat als ik dat wel wist, en wist waar je woont, misschien kan helpen? |
|
|
alinimini
Trouwshopper
Lid geworden: 02 - September - 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 1499 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 14:18 |
|
Wist je dat ik heel druk ben op mijn werk.
Wist je dat ik helemaal geen zin heb om te werken. Wist je dat er ook niets uit mijn vingers komt. Wist je dat ik nog maar tweeënhalve week hoef te werken. Wist je dat ik dan 2 weken vakantie heb. Wist je dat ik in die 2 weken heel veel kan/moet schilderen. |
|
29 april 2005 is voorbij, maar het was geweldig!
|
|
|
jumu
Trouwshopper
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 14:20 |
|
ik ga naar zwolle om te zoeken (dus keuze genoeg) mijn jurk bestaat niet uit 1 kleur het zijn 2 kleuren door elkaar heen, ligt er net aan hoe je er op kijkt. Wist je dat ik wel een melding geef als ik ze gevonden heb.. Wist je dat het bij ons in ons toekomstige huis een beetje achter loopt.. en dat ik hierdoor soms een beetje gestrest ben
|
|
13 mei 2006 getrouwd
|
|
| << Vorige Pagina van 585 Volgende >> |
|
drukkerij labor vincit voor geboortekaartjes, huwelijkskaarten tot zakelijk d.. www.drukkerijlaborvincit.nl |
discoshow.nl "trouw samen" met discoshow.nl hartelijk gef.. www.discoshow.nl |
orangerie elswout voor uw huwelijksfeest of voor welke gelegenheid dan o.. www.orangerie-elswout.nl |
smits light & sound smits light & sound verzorgt drive-in shows en geluids.. www.smitslightsound.nl |
| advertenties door trouwshop.com | |||
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|
|