| Spelletjeshoek | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 584 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
blackeyedgirl
Trouwshopper
Lid geworden: 28 - Maart - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 8485 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 14:33 |
|
Wist je dat je anders toch maar eens een dagje a'dam of r'dam moet proberen om daar spullen te kopen? Dat je soms op de meest onverwachte plekken echt leuke dingen kan kopen? Ik dus bij de Ikea kerstboomversiering heb gekocht, wat ongeveer hetzelfde eruit ziet als onze kadotaart (wit met een rode strik)? |
|
| Terug naar boven | IP gelogd |
|
jumu
Trouwshopper
Lid geworden: 13 - Januari - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2471 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 14:48 |
|
wist je dat... ik een hele lieve schoonmoeder heb
|
|
13 mei 2006 getrouwd
|
|
|
Maris
Trouwshopper
Lid geworden: 15 - November - 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2793 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 14:48 |
|
Wist je dat...ik heel veel voorkom in jullie Wist je datjes? ...ik dat nu pas lees? ....en ik helemaal vereerd ben? Lief hoor... |
|
|
Tasje
Trouwshopper
Lid geworden: 25 - April - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2300 |
![]() Geplaatst op: 07 - December - 2005 om 18:56 |
|
Wist je dat.... Ik vrijdag voor het eerst naar de verloskundige moet? Ik zaterdag mee doe aan de Nederlandse Kampioenschappen majorette teams ere divisie? Wij dan voor de 5e achtereenvolgende jaar kampioen worden? Ik dit bijna zeker weet omdat we ons als enige geplaatst hebben? Maar dat we dan wel een bepaald aantal punten moeten halen, anders geen Ned. Kampioen zijn? |
|
|
Angela80
Trouwshopper
Lid geworden: 04 - November - 2004 Online status: Offline Berichten: 2461 |
![]() Geplaatst op: 08 - December - 2005 om 08:45 |
|
ik een nieuwe afdelingschef heb, en ik helemaal gestoord wordt van de
mannelijke Mien Dobbelsteen... ik in het grafisch werk en hij wil me elke keer de afdeling wil laten schoonmaken, hallo, ben geen schoonmaakster!! |
|
|
2 juni was geweldig!!
In de hele wereld ben je niemand, maar voor iemand ben je de hele wereld... |
|
|
dewi
Trouwshopper
Lid geworden: 22 - Maart - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 9484 |
![]() Geplaatst op: 08 - December - 2005 om 09:06 |
|
Wist je dat ik vandaag lekker vrij ben, de boel de boel laat en lekker lang ga trouwshoppen!!!!
|
|
|
Wij zijn getrouwd!
|
|
|
jumu
Trouwshopper
Lid geworden: 13 - Januari - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2471 |
![]() Geplaatst op: 08 - December - 2005 om 09:16 |
|
wist je dat het over 23 dagen het jaar 2006 is (een spannend jaar) wist je dat dat mijn zus vandaag over 4 maanden trouwt |
|
13 mei 2006 getrouwd
|
|
|
Silvia
Trouwshopper
Lid geworden: 26 - Februari - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 1190 |
![]() Geplaatst op: 08 - December - 2005 om 10:51 |
|
Wist je dat ik moet gaan sporten, maar geen zin heb.. Wist je dat ik vandaag ook lekker vrij ben.. Wist je dat ik vanavond wel naar school moet |
|
|
1 september was geweldig!!
|
|
|
Alex&Wilma
Trouwshopper
Lid geworden: 10 - September - 2004 Online status: Offline Berichten: 7109 |
![]() Geplaatst op: 08 - December - 2005 om 10:53 |
|
Wist je dat ik vandaag ook lekker vrij ben. Moet dan wel t weekend werken...
Wist je dat ik vandaag bezig ben het hele huis schoon te maken... Wist je dat ik vanavond samen met Alex een kerstboom ga kopen (een echte) en op ga tuigen! Wist je dat we ook dan allemaal nieuwe hebbedingetjes gaan kopen ![]() ![]() Groetjes Wilma |
|
|
|
|
Tasje
Trouwshopper
Lid geworden: 25 - April - 2005 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2300 |
![]() Geplaatst op: 08 - December - 2005 om 11:31 |
|
Wist je dat.... ik na vandaag weekend heb! ik wel zou willen dat iemand mijn huis komt schoonmaken? Wilma???? mijn vriendin haar dochtertje vandaag 1 jaar is geworden?
|
|
| << Vorige Pagina van 584 Volgende >> |
|
kluytmans drukwinkel kluytmans drukwinkel www.kluytmansdrukwinkel.nl |
restaurant de knip onze unieke, romantische locatie is zeer geschikt voor.. www.restaurantdeknip.nl |
kasteel rijckholt elkaar het jawoord geven op één van de mooiste locatie.. www.koetshuiskasteelrijckholt. |
nonpaletti nonpaletti; creatief knoeien met verf! nonpaletti komt.. www.nonpaletti.nl |
| advertenties door trouwshop.com | |||
|
||
Spring naar forum |
je kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum je kan geen antwoorden plaatsen in dit forum je kan geen berichten verwijderen in dit forum je kan geen berichten bewerken in dit forum je kan geen enquêtes creëren in dit forum je kan geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|
|